vineri, 11 ianuarie 2008

Eşti ascultător de Pink Floyd?

Şi cum astă seară nu am găsit nimic animalic de scris, m-am gândit la nişte băieţi care au scos un album cu titlu bun pentru blogul meu. I-am căutat pe radio.blog.club şi am văzut că pot adăuga lista cu player cu tot în blog. Ceea ce am şi facut. Enjoy!



P.S. Apropos de gadgeturile astea: Sunt din ce in ce mai mirat de ce chestii se mai inventează zilnic! Şi de la atâta mirare zilnica, ajung să nu mai mă mire nimic. Şi e păcat.

p.s.2 Radio blog e mort deocamdata, va recomand cu caldura Last.fm.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nici pe mira nu ma mai mira nimic...din pacate...si cand se intampla ceva miraculos ridic din umeri ca si cum le-am vazut pe toate si traiesc miracole zilnic...dar miracolele nu apar ca buruienile; sunt rare...hai sa ne miram putin...ca o rezolutie de anul nou...