duminică, 13 decembrie 2009

Etna

Iata ca am ajuns si in Sicilia. Acolo am observat pana la urma un fel de munte care, desi nu pare foarte semet, este coscogeamitea vulcanul.

Am urcat si noi (Francois cu subsemnatul), am facut autostopul, am dormit cu cortul intr-un crater dezafectat, ne-am lasat fraieriti de niste buticari sicilieni, ne-am verificat rezistenta la vant la 3000 m si pana la urma ne-am refugiat intr-un autobuz de la autobaza.

Multumim pe aceasta cale pe rand:

- lu' Argesi - pentru ca a avut ideea
- lu' Argesi si Ioanei pentru ca mi-au imprumutat din echipamentul lor. Imi pare rau pentru manusa (era una mongola luata din Turcia). Daca o gasiti pe la Linguaglossa, sa stiti ca o declar nula!
- lu' Francois pentru ca mi-a carat rucsacul si pentru ca a fost un companion entuziast.
- Ralucai pentru ca mi-a imprumutat sacul de dormit (excelent!)
- celor trei italieni care si-au schimbat traseul si ne-au dus cu masina la Rifugio di Sapienza
- lu' inventatoru electricitatii care ne-a facut sa vedem de sus Catania noaptea. Foarte frumos licareau luminitele (licareau si inainte de vin cu acelasi numar de hertzi)
- lu' cine a lasat ventilatoru deschis, ca astfel am avut ocazia de a vedea cat `caca di ochio` pot secreta globii nostri oculari dupa o zi de luat praf de lava in freza, suflat cu cca. 200 km/h
- lu' naivii sicilieni care au lasat deschise masinile din autobaza astfel incat doi turisti cvasirataciti au putut inopta confortabil intr-unu' din ele.
- lu' alti sicilieni simpatici care ne-au coborat pana la Linguaglossa, respectiv ne-au urcat pana la Taormina.
- lu' Flying Spagetti Monster care ne-a adus teferi acasa. ;)

Uite si un filmulet ca sa nu ziceti ca doar ma laud:

Etna from Silviu Apostol on Vimeo.

Un comentariu:

Francois spunea...

Subsemnat, Francois atesteaza ca totul ce este descris mai sus este ADEVARAT... si ca... chiar daca Sicilieni sint naivi, sint si foarte simpatici. Personal, nu-il multumesc pe nenea care a lasaa ventilatorul aprins toata ziua. Era mult mai bine cu climatizor. Merci mult.